Nuoret

SEURAA SOME:A (IG-TILI: @ILTA.PUNAVUORI) TAI OLE SUORAAN YHTEYDESSÄ NUORISOTYÖNTEKIJÄ RIIKKA SALMENSAAREEN:

PUH. 044 973 6236 / RIIKKA.SALMENSAARI(AT)SVK.FI

—————————————

Moikka! Etsitkö sä paikkaa, jossa voisit saada uskovia kavereita?

Haluaisitko kasvaa Jumalan tuntemisessa ja kokea itse miksi miljoonat muutkin seuraa Jeesusta? Tai ehkä et osaa vielä sanoa mitä mieltä oot hengellisistä asioista, mutta sua kiinnostaisi keskustella ja katsoa mitä seurakunnassa tapahtuu? Oot oikein tervetullut tutustumaan meidän nuorten porukkaan ja kodikkaisiin ILTA. –nuorteniltoihin! Nuortenillat ovat tarkoitettu 13—20+ ikäisille ja iltoihin kuuluu pelailua, hauskanpitoa, opetusta, ylistystä, rukousta, hengailua ja ruokaa.

ILTA. pidetään lauantaisin klo 19 alkaen Helsingin vapaaseurakunnassa, eli Annankatu 1:ssä.

Käy tsekkaamas kans meidän IG-tili: @ilta.punavuori, josta saa ajankohtaista infoa lisää! Ota ihmeessä muhun kanssa yhteyttä, jos mikään mietityttää!

Terveisin,

Riikka Salmensaari