Palvelutehtävään?

Seurakunnan toiminnan mahdollistaa viikoittain kymmenien vapaaehtoisten joukko. Haluatko tulla mukaan palvelemaan? Kaikille löytyy varmasti paikka seurakuntaperheessämme.

Palvelupaikkoja on mm: kirkkokahvit, musiikki, Lastenkirkko, Perhepiiri, Varhaisnuortenillat, Nuortenillat, ViaDia Helsinki ry:n Soppakirkko ja Levähdyspaikka, senioridiakonia, vahtimestari, siivous, tekniikka, koristelu, erityistapahtumat…

Jos sinua kiinnostaa liittyä mukaan tiimiin, niin me mielellämme ohjaamme sinut itsellesi sopivalle paikalle. Lisätietoa tiimeistämme saat lähettämällä sähköpostia osoitteeseen helsinki@svk.fi,  alla olevalla lomakkeella tai tilaisuuksissamme vetämällä ketä tahansa työntekijää hihasta. Tervetuloa mukaan!