ViaDia

ViaDia Helsinki ry kuuluu valtakunnalliseen ViaDia -yhdistykseen. Paikallisena toimijana ViaDia Helsinki ry on Helsingin vapaaseurakunnan työrukkanen, jonka avulla koordinoimme seurakuntamme diakoniatyötä. ViaDia Helsinki ry on olemassa, jotta seurakunnan diakoniatyö ulottuisi laajemmalle ja tavoittaisi yhä suuremman joukon avuntarvitsijoita. Perustehtävämme mukaisesti haluamme palvella ihmisiä heidän tarpeissaan. Me unelmoimme palvelusta, joka muuttaa Suomen.

Tutustu ViaDia Helsinki ry:n nettisivuihin tästä!

ViaDia Helsinki ry:n Levähdyspaikka-hanke on kiertävä päiväkeskus, joka toimii siltana kadulta palveluihin. Tarjoamme ihmisille paikan levähtää, kokea yhteyttä ja saada tietoa palveluista. Uskomme, että jokainen ihminen on Jumalan luoma ja arvokas sellaisenaan. Teemme yhteistyötä vapaaehtoisten ja paikallisten palvelujen kanssa.

Torstaisin klo 11.00 soppakirkko alkaa kristillisellä hartaushetkellä sekä hengellisillä lauluilla. Tämän jälkeen soppakirkon vieraille tarjoillaan ruoka pöytiin. Ruokana on tarjolla tapahtuman nimen mukaisesti soppaa eri muodoissa. Soppakirkkotoimintaa on järjestetty jo kahdenkymmenen vuoden ajan torstaisin klo 11 Annankatu 1:ssä. Soppakirkossa käy viikoittain lähes sata ihmistä.

Sinua kuunnellaan! Voit soittaa Kristityt Yhdessä ry:n rukouspuhelimeen numeroon 040 172 7000. Rukouspuhelin avoinna joka päivä klo 19-23.

ViaDia Helsinki ry

VIA DIA HELSINKI: FACEBOOK INSTAGRAM KOTISIVU